Åååå nej! Not again...

Usch... Ska precis sova men jag har fått magkatarr nu under kvällen... Så vi får se hur det går! Det är svårt att somna när hela magen skriker! Ni som har haft mycket magkatarr vet hur det känns! Det liksom svider i magen samtidigt som det är svullet och ömt... Varje liten rörelse gör att man gör en grimas för att det börjar svida ännu mer! :( Men det löser sig! Har ätit flera skorpor (bra mot magkatarr) och det ligger tabletter bredvid sängen. Bara jag får lite sömn så blir det nog bra :)

Idag har jag pluggat och kollat på en film! Imorgon lovar jag att det kommer en recension! Min pappa fyllde också år så jag ringde och grattade honom, synd att jag inte var där.... Annars har jag inte gjort så mycket... Kollade lite på nobelmiddagen med mamma, klänningarna!!! Dööfina! :D

Nu ska jag ta och stänga båda mina ögon för just nu är bara ett stängt. Har ni testat att blunda med ena ögat när man ligger med mobilen? Det ena blir vant vid ljus och det andra vid mörker. Så sen när man stänger mobilen känns det som att man är blind på ena ögat! Haha, vissa fattar säkert, annars kan ni ju testa ;)

Godnatt på er pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0