Grattis älskade Josefine

Idag fyller min älskade vän Josefine år! GRATTIS GRATTIS GRATTIS ÄLSKLING! Du betyder så enormt mycket för mig, finns inte ord som kan beskriva hur underbar du är! Vi gör nästan allt tillsammans och det spelar ingen roll om det är sommar, höst, vinter eller vår det är du och jag året runt. Vi gör alltid roliga saker tillsammans även om de ibland är lite knäppa ;) Men det är väll så det ska vara? Man ska kunna vara sig själv och det är jag till 110% när jag är med dig. Prata med helium, blåsa luft i ansiktet osv. ALLT! Du är som en syster för mig och jag kommer hålla fast vid dig och alltid stå vid din sida vad som än händer!

Så nu ska jag upp och överraska dig med xxxxxxxxxxxxx..... Ja det får du se, älskar dig hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0