đŸ’‡đŸŒđŸ’‡đŸŒđŸ’‡đŸŒ

Jag har klippt och fÀrgat mitt hÄr people!!! Jag tog Àntligen steget (efter 100 Ärs tvekande) och fÀrgade tillbaka till nÄgot sÄ nÀr min naturliga hÄrfÀrg. Dock fÀrgade jag för över en mÄnad sedan men jag har inte visat det hÀr Ànnu. Jag Àr i alla fall supernöjd! Nu slipper jag fÀrga hÄret en gÄng i mÄnad och behöver kanske bara toutcha upp men nÄgra slingor ett par gÄnger om Äret. Jag skulle vilja ha det lite kallare men just nu funkar det som det Àr, hela vitsen var ju att jag skulle slippa fÀrga sÄ mycket sÄ jag slipper alla sÄr jag fÄr av de starka fÀrgmedlen... SÄ det fÄr vÀnta, tycker i alla fall det ser vÀldigt sommarfrÀscht och naturligt ut. Vad tycker ni? 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0