Parneviks

Måste bara tipsa om en sjukt bra serie som jag sent omsider upptäckte häromdagen. Parneviks! Ni som inte har sett den: IN OCH KOLLA DIREKT! Alla avsnitt finns både på TV3 och Viaplay (som jag upptäckte lite sent efter att jag sett alla avsnitt med massa reklam i... Reklamen hade jag kunnat skippa om jag hade kollat på Viaplay istället). Programmet handlar kort sagt om familjen Parnevik och olika svenska gäster som kommer och bor hos dem i deras lyxhus. De är världens härligaste familj, jag vill också komma och bo hos dem. under helgen har jag sett klart alla program som finns ute. Jag både gråter och skrattar om vartannat. Älska älska älska.

Kommentarer
Postat av: iza svenningsson

Åh älskar det programmet också!! har kollat klart på alla avsnitt, SÅ mysig familj!

Svar: Ja verkligen! Jag är helt fast!
Emma Vinell

2016-03-06 @ 23:18:19
URL: http://izahannaelin.se/
Postat av: Veronica Wallgren

Älskar det programmet, verkar vara en super härlig familj :)

Svar: Ja! Beroendeframkallande program och familj!
Emma Vinell

2016-03-07 @ 08:05:21
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0