Greys Anatomy

Nu är jag i full gång med Greys igen, jag är i mitten på säsong 11. Jag tog en månads paus för jag blev så jävla sjukt hemskt fucking otroligt ledsen pga att ett par i serien gjorde bråkade och mådde dåligt vilket ledde till att de gjorde slut. Jag var och är så otroligt ledsen över det. Det känns som att det är jag som har varit med om det på riktigt. Bara för två veckor sedan gick omkring med en klump i magen och så fort jag blev själv börja tårarna rinna. Helt sjukt haha. Låter som jag är en psykopat, vilket jag kanske är(?) Men jag blir så otroligt påverkad av denna serie, jag har aldrig blivit så berörd på det sättet av en serie. Visst gråter jag och är ledsen heeeela tiden (Emma style) av serier och filmer men det har varit tillfälligt. Om jag har sett något sorgligt eller hemskt och varit ledsen över det så har jag bara varit ledsen ett kort tag och sen har det gått över. Nu sitter jag lite halvt och gråter bara av att skriva om det... Och så var det i över en månad. Dessutom slutar ju oftast allt bra i serier och filmer men inte i Greys... Ställer mig istället frågan om något någonsin gått bra i Greys(?) Hatar att jag älskar denna serie.
 
Så vad säger du doktorn? Är det något fel på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0