New Year's Recap List

Förra året svarade jag på en rad med frågor om 2014 så jag tänkte att det kan vara kul att svara på samma frågor om 2015. Tänkte att det kan vara kul för både er och mig att se hur svaren förändrats. HÄR är förra årets svar på frågorna. 

 

Beskriv året med tre ord. Sjukdomar, resor och en årstid... 

 

Bästa köpet? Helt klart min Macbook Pro! Jag är så otroligt nöjd med den på alla sätt och vis. Den har knappt krånglat en enda gång + att den är stilren och allmänt snygg haha. Ett annat köp som jag också är väldigt nöjd med är min fina bil. 

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? Det här med låtar... Om jag kollar över mina spellistor kan jag konstatera att jag lyssnat mycket på Ariana Grande, Selena Gomez, Helene Sjöholm, Justin Beiber, Ellie Goulding, Colbie Caillbat och Zara Larsson. Några specifika låtar som finns på typ alla mina spellistor är Stitches- Shawn Mendes, Love Me Like You Do- Ellie Goulding Same Old Love- Selena Gomez och In Love Again- Colbie Caillbat. Jag har inprincip tagit allt från Spotifys test Year In Music, om ni inte har gjort det rekommenderar jag er starkt att göra det. Det är faktiskt riktigt roligt att se vad man lyssnat på under året.

 

Vem har du umgåtts med mest? Om man bortser från att alla flytt Norrköping under året (inklusive jag själv) så har jag spenderat mest tid med min familj och Adrianna. Adrianna och jag var på Teneriffa tillsammans bland annat och allt var frid och fröjd. Men sen började hon plugga i Göteborg och lämnade mig... Haha. Nej men det är jätteroligt för henne, hon är så otroligt duktig, men jag saknar henne enormt.

 
 

Har du haft ett förhållande under 2014? Nej.

 

Vart reste du under 2014? Om vi pratar om utlandsresor så reste jag till:

England- London

 
 
 
Spanien- Teneriffa
 
 
Grekland- Rhodos 
 
 
Vilka ser du som de största händelserna under året? Sad att jag inte kommer på något. Jag jobbar heltid och då hinner man ärligt inte så mycket annat. Sen är det många andra stora och hemska händelser som har hänt i världen... IS (jag behöver inte säga mer) och flyktingkrisen som tyvärr även är två hemskheter som följer med oss in i 2016. 
 
 
Vad var extra dåligt med året? Min kropp. Återigen... Är så otroligt trött på den. Och att min älskade Molly försvann från mig. Saknar henne varje dag ♡
 

Har du blivit bättre på något? Att jonglera haha. Men seriöst, de sista dagarna har jag nästan lärt mig att jonglera. Jag har även blivit lite bättre på att säga hur jag egentligen mår istället för att gå att dölja det hela tiden, det ska jag fortsätta att jobba på under 2016.

 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut? Jobba heltid. Även om det är väldigt ansträngande är det väldigt roligt att jobba med barnen och jag känner mig väldigt stolt som gör det även de dagar när jag knappt orkar resa mig ur sängen. 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Resorna jag varit på, mina fina vänner och att min fina lillasyster Vilma kom till världen.

 
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Första halvåret blir det en fortsatt heltid på mitt jobb som jag är väldigt glad över. Sen har jag återigen planer på att ta mig till USA. Vi får se hur det blir men något som jag aldrig gjort förut ska jag nog kunna hitta på.
 

Tror du 2016 kommer bli bra? Ja det både tror och hoppas jag på.

 

Vad kommer du sakna från 2015? Jag vet inget än. Det är inte så mycket som kommer att förändras för mig så ärligt inget just för tillfället. Jag ser fram emot ett nytt år.

 

Vad önskar du att du gjort mer? Rest. Jag har rest mycket men det finns nästan inget som jag gillar mer än att resa. 

 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, resor, min Macbook Pro och min bil.

 

Och så slutligen; dina planer inför 2016? Ta hand och lyssna mer på min kropp. Kan inte skylla allt mitt dåliga mående på min kropp utan jag pressar den ofta till max utan att lyssna på signalerna.

Resa, jag vill verkligen se mer av världen. Tycker det är otroligt kul.  


Kommentarer
Postat av: A

Åh min fina vän, tycker om dig så mycket! Du får komma och hälsa på mig i Götet när du vill, saknar dig så massor ❤️❤️❤️

Svar: Älskar dig! ❤️❤️❤️
Emma Vinell

2016-01-03 @ 21:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0