Sjukstuga

Sjukselfies haha. Något jag ägnade lite tid åt när jag inte såg helt förfärlig ut, bara jävligt trött... Men det krävs en svartvit effekt, annars ser jag helt rödflammig och mosig ut. Har en bild där man skulle kunna tro att jag skulle dö när som så den hoppar jag att lägga ut haha. 
 
Jag ligger hemma i feber och tycker allmänt synd om mig själv haha. Jag får nästan aldrig feber och när jag väl får det är det alltid över 40 grader av någon outgrundlig anledning... Det började i tisdags med att jag fick en rejäl huvudvärk på dagen så jag tog en tablett för att orka jobba, vi skulle ha föräldramöte på kvällen så att gå hem var inte att tänka på. Jag klarade dagen ganska bra tycker jag men på kvällen under föräldramötet kände jag hur tabletten började gå ur och jag började koka och frysa. Det hettade i hela ansikte och jag nästan försvann bort. Det var riktigt jobbig faktiskt, att behöva stå framför alla föräldrar och både må och se ut som skit. Fick även höra efteråt att jag inte såg ut att må så bra och många kom hem och la sina händer på mig och konstaterade precis som jag redan hade gjort: att jag kokade. Hatar att få uppmärksamhet så det var mindre kul haha, fast jag vet att det bara var av omtanke. Jag åkte hem direkt efter att det var slut vid 20.00 och däckade direkt sen vaknade jag till och från hela natten och mådde dåligt, så jag tryckte i mig massa tabletter men febern försvann inte helt så jag låg i sängen och sov hela onsdagen.
 

Idag körde pappa mig till mamma och jag har sovit och kollat på film hela dagen. Bland annat kollade jag på Så Som I Himmelen, älskar den filmen enormt mycket. Sen har jag ju sedan länge haft en crush på Helen Sjöholm. Hennes röst är så otrolig att jag nästan ryser bara genom att tänka på den. Blir helt amazed av hela henne om jag ska vara ärlig. Tycker att det är väldigt tråkigt att hon inte är med i uppföljaren Så Ock På Jorden som finns på bio nu. 

 

Jag mår i alla fall bättre idag, jag har fortfarande 38 graders feber trots tabletter men jag svettas som en tok så det går i rätt riktning. Imorgon blir också en lugn dag så satsar jag på att vara tillbaka på jobbet på Måndag, det blev en långhelg för mig. Hoppas ni tycker att min sjukhistoria var intressant att läsa haha.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0