Instagram

Två av mina absolut favorit konton på Instagram, Meghan Rienks och Kenza Zouiten. De postar båda så fina bilder att man bara vill hoppa in i bilderna och bo där. Jag skulle så gärna ha en liknande profil som de har men jag lever inte det livet så det är bara att ge upp haha. Ska i alla fall försöka bättra mig på att lägga upp bilder för att jag är väldigt dålig på det... Vill bli bättre så jag kan kolla tillbaka och se vad jag har gjort osv. Sen kanske man inte ska posta 7 bilder om dagen på sina ben i en säng men när man faktiskt gör något kan det ju vara kul att lägga upp något vilket jag inte gör. Ska bättra mig så fort jag har en fin bild hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0