Fifty Shades of Grey




Igår var jag på stan med mamma och Munde och sen på kvällen gick jag på bio med my girls Adrianna och Madeleine (lite intressent att jag skriver ut hela deras namn men i verkligheten kallar jag de Adde och Madde). Vi såg i alla fall Fifty Shades of Grey som har varit väääldigt omtalad på sistonde. Den var i alla fall jättebra, inte den bästa jag sett men väldigt bra i alla fall. Tyckte dock att socialamedier osv har hypat sexscenerna väldigt mycket. Visst det var mycket sexscener men jag har sett filmer som har visat mycket mer personliga delar och varit mer sexuella eller vad man ska säga. Så Fifty Shades of Grey var no big deal, haha. Skulle kunna se den med min mamma som jag sa till henne. Visst, det kanske inte är den optimala filmen att se med sina föräldrar men det är verkligen ingen porrfilm enligt mig i alla fall. Det man fick se var bröst och rumpa. Man får liksom se mer om man går till badhuset haha.
 
Idag har jag varit på stan med Madeleine i några timmar och sen har jag även varit på yoga med mamma. Nu tror jag att jag ska krypa ner med en bok om jag hittat någon. Syskonkärlek läste jag ut på två dagar så nu känns det lite tomt haha. Fick verkligen värsta läslusten från ingenstans. Jag får gräva i bokhyllan. 
Hoppas ni haft en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0