Fredagspodden

Idag har jag inte gjort så mycket. Sov fram till 11 för att jag jobbade till sent igår så det var skönt att passa på att ligga kvar och sova medan alla andra i familjen åkte iväg. Sedan gick jag upp och åkte till sjukhuset för en kontroll och sen hem igen och återgå till min vardag när jag inte jobbar: sitta framför datorn och ha tråkigt. När jag jobbar längtar jag hem och när jag är hemma längtar jag till jobbet. Ja ni...
 
Under kvällen har jag kollat på Gossip Girl för fullt. Jag tycker att det är så kul att se när man redan vet allt som händer, känner mig nästan som Gossip Girl hon själv. Nu ska jag avsluta min kväll med ett avsnitt av Fredagspodden men bästa Hannah och Amanda, jag känner att det behövs just nu. Har inte känt mig på topp under kvällen och jag mår alltid bättre av att höra deras podd men det kan vara så att jag får tillsätta en tablett också, vi får se.
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0