Årets första dopp

Idag var det dags. Efter en varm och svettig dag på jobbet cyklade jag och Clara iväg för att hoppa i vattnet. Det är aningen sent för mig att ta det första doppen, jag brukar vara i redan i maj men med tanke på vädret som varit och att min fritid in princip varit lika med 0 så sköts det upp. Det var i alla fall härligt i vattnet, inte alls så kallt som jag hade förväntat mig. Jag skulle tippa på att det var ca 17 grader i vattnet. Vi var i ett tag och njöt men sen simmade en fisk på mig och både Clara och jag fick panik och kastade oss till stegen för att komma upp haha... Så kan det gå. Hoppas bara att vädret håller i sig så inte det första doppet även blev det sista. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jesus, vilka härliga bilder!!!

Svar: Tack så mycket!
Emma Vinell

2015-06-12 @ 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0