Mia Rose

Kan ni också bara sitta och kolla på youtubevideos när folk sjunger? Bara klicka er från den ena till den andra och bara lyssna. Jag tycker att det är extremt avkopplande med att se någon sjunga och spela som i klippet ovan. Lika så med Spotify, jag lägger mig på mattan eller i sängen och bara lyssnar enda tills jag själv tycker att min stämma saknas och inte kan vara tyst längre haha. Underbart.
 
Vet inte hur många youtubers jag följer som sjunger, många är det i alla fall. Tycker det är så kul att se hur de utvecklas och vad som händer med dem. Mia Rose är en av alla dem som jag följt i åratal, innan hon blev stor. Hon har skivbolag en otrolig röst och hela faderullan men hon har fortfarande inte lämnat youtube. Tycker det är så fint att hon fortsätter. Många youtubers glömmer helt bort youtube när de blir stora och får massa andra erbjudanden och tänker inte på att det var tack vare youtube och oss följare som de fick chansen. Tycker det är så tråkigt att de slutar när de är på top så det uppskattas när de fortsätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0