Livet på landet

Några skapliga dagar har vi i alla fall fått, även om planen är att fly landet för lite värme så fort som möjligt. Gårdagen spenderades först på jobbet och sen så fort jag hade slutat (17.30) så åkte jag ut till landet. Det blev både båt och ringåkning, sen grillade vi och hade en mysig sångstund. Perfekt avslutning på en arbetsvecka. 
 
Idag har jag varit helt död. Jag gick upp och satte mig framför datorn till lunch. Sen la jag mig i hängmattan med Fredagspodden i öronen och halv slumrade. Det var faktiskt väldigt mysigt för solen var framme en stund och värmde mig. Vår hängmatta hänger mellan två äppleträd så solen kom genom bladen om ni vet vad jag menar (?) så när jag gungade värmde den olika delar av kroppen genom löven. Väldigt intressant haha, det var i alla fall väldigt väldigt mysigt. Sen har jag bara städat och tvättat. Kul kul. Nu blir det en film och lite serier tror jag. OCH choklad, det är ju trots allt lördag. Inte för att andra veckodagar har hindrat mig annars haha. 

Kommentarer
Postat av: Sanna Eriksson

Vad härligt! :D

2015-07-18 @ 21:16:42
URL: http://dreamspo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0