Blåbär

Blåbärsplockning med barnen på dagiset.
 
Det var ett tag sedan jag bloggade, jag har inte så mycket att skriva om så då kommer jag helt enkelt ur det. Så vad har jag haft för mig sedan sist? Jag har varit i Göteborg och Liseberg med fina vänner och jag har varit med mamma och shoppat lite i Stockholm. Det var typ det.
 
Nu är jag igång och jobbar men sen blir det semester igen. Först blir det en resa med världens bästa vän, vi har inte bestämt vart men det kommer bli av så fort vi bestämt vart. Det lär dock ta tid då vi båda lider av grov beslutsångest. Sen blir det Falsterbo som varje sommar, jag har varit där i hela mitt liv men de sista två sommrarna har jag inte kunnat följa med pga jobb... Men i år sa jag nej till jobb och ja till Falsterbo. Och slutligen blir det Grekland, Rhodos, med Pappa och släkt och familj här. Så Augusti och början av September kommer bli väldigt hektiskt på ett bra sett. Taggad som aldrig förr. 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul o plocka blåbär :)

Svar: Ja verkligen :)
Emma Vinell

2015-07-16 @ 21:24:35
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0