Gossip Girl



Jag är sååå glad just nu! Jag älskar Gossip Girl så mycket och nu har jag alla säsonger! Jag har velat ha boxen så länge men när jag har kollat runt efter den har den kostat 599:- (eller något liknande) så jag har aldrig tyckt att det har varit värt det... Men igår hittade Agnes boxen på Elgiganten för 249:- och gissa vem som illa kvickt gick in och beställde den!? Elgiganten har tydligen något så man kan reservera produkter från butiken och hämta ut det inom 24 timmar så jag var och hämtade ut den tidigare idag. Väldigt smidigt må jag säga. 
Jag är som sagt jättejätteglad och så fort jag kollar klart på One Tree Hill blir det att kolla om hela Gossip Girl! Tagga, tagga, tagga!

Kommentarer
Postat av: natalie

Har tänkt att börja kolla på gossips girl, men har aldrig blivit av. Värt att börja kolla?

Svar: Ja det är det verkligen! Det är min favoritserie what so ever! Var också lite tveksam innan jag började men det är som sagt den bästa serien jag sett :)
Emma Vinell

2015-01-08 @ 22:31:49
URL: http://nataliestrande.formel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0