Barnvakt

Idag har jag varit barnvakt åt Albin då hans förskola var stängd. Clara var också hemma så vi passade på att ta med Albin ut för att åka lite pulka nu när det kommit lite snö. Tyvärr gick det sådär... Det var inte tillräckligt mycket snö för att det skulle gå att åka skapligt fort så Albin ville hellre leka i lekparken så då gjorde vi det istället.

Annars har jag inte gjort så mycket idag.  Jag hade ju Albin till halv 6 så det var inte så mycket kvar av dagen men jag har hunnit kolla på Pretty Little Liars som kom ut idag! Jag är så taggad på att det äntligen ska börja komma ett i veckan igen. Dock vill jag nästan att det ska ta slut, känns hela tiden som att slutet är nära och att man ska få reda på vem som är A men då kommer det något annat som gör att allt börjar om igen. Jag älskar verkligen serien men jag tycker det är jobbigt att behöva vänta i och med alla pausar som görs hela tiden...

Sedan har jag även hunnit med att blåsa 500kr på filmer och serier idag haha... Köpte tre av mina favoritfilmer samt hela min favoritserie i en box. Bilder kommer när jag får hem det i brevlådan. 
Nu ska jag kolla in youtube en sväng och sen blir det kanske ett avsnitt av One Tree Hill innan jag lägger mig. 


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0