Yin yoga

Idag har jag och mamma provat på yin yoga som är en typ av yoga men som fokuserar mest på sittande och liggande positioner (tror jag). Det var i alla fall väldigt roligt att ha testat det och jag tror absolut att det blir fler gånger trots att det gjorde svin ont. Det var faktiskt väldigt häftigt att ha så ont som man hade samtidigt som man var avslappnad och desto mer man fokuserade på vad ledaren sa att man skulle som t.ex. sin andning så gjorde det inte lika ont. Det var en härligt och skönt samtidig som det var förfärligt haha.
 
Jag vill även prova vanlig yoga någon gång, ska se om jag kan klämma in de inom de närmsta veckorna. Det skulle vara kul att varva typ någon form av yoga med någon lite mer fysisk träning. Jag tror att min kropp skulle må riktigt bra av det. Funderar på att skaffa mig ett friskiskort igen men det blir svårt när jag inte vet hur mycket jag kommer vara i Norrköping och hur mycket jag kommer vara i Katrineholm i och med jobb... Tyvärr funkar kortet bara i en stad så det suger ju. Vi får se hur jag löser det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0