Tjejkväll



Gårdagen spenderades som sagt med mina härliga bruttor och vi gjorde typ inget haha. Vi pratade, åt gott, pratade, mös osv. Det behövdes för min del. Bara vara med människor man tycker om utan att känna att man måste göra massa saker för att det ska bli en bra kväll. Det räcker gott och väl med ett par bekväma soffor.
 
Nu ska jag gå och laga tacos åt familjen så vi får se hur det går... Jag har en rejäl huvudvärk som spökar just nu. Jag är ganska förkyld och det känns dessvärre som att det går åt helt fel håll just nu... Håller tummarna för att jag ska bli bättre under natten för imorgon blir det att träffa fler härliga tjejer. Min allra finaste Agnes Frost har fyllt 20 år, så det bär av till henne imorgon kväll. Det blir utgång och lite annat kul så jag hoppas verkligen att jag är tillräckligt frisk för att hänga med. Nää nu ska jag snabba på så jag hinner se Let's Dance också, är så taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0