Grammisgalan 2015

Här vankas det grammis. Jag har varit barnvakt under kvällen men nu ligger Munde i sängen och jag sitter i soffan framför tv:n med en Hägen-Dazs i högsta hugg. Älskar att kolla på galor, dock önskar jag bara att jag också var känd och fick gå på liknande men men soffan duger också bra och jag slår vad om att de som är på galan inte har det lika mysigt som jag har (det är i alla fall det jag försöker intala mig själv haha...) 

I år hejar jag såklart på Zara Larsson och Carry you home som årets låt samt Tove Lo i alla kategorier som hon är nominerad i. Problemet är bara att Toves Stay high också är nominerad som årets låt... Vi får se hur det blir, tror spontant att Tove kommer vinna men vi får se. Nu ska jag lyssna på Gina pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0