Om, om och om igen

Hej på er!
Idag har jag inte gjort så mycket, mina dagar går i ett nu för tiden. Hatar att inte göra något, jag blir så rastlös och det får min katt lida för haha. Nog för att jag vet att han älskar mig mest i familjen (min bebis) men nu börjar jag nog antingen sjunka eller öka på den listan, jag vet inte riktigt. Umgås med varandra gör vi i alla fall. Mysak som han heter har alltid följt efter mig vart jag än går och det räcker med att ropa på honom så kommer han (han är mer som en hund än en katt). Men han vill ju inte vara med mig heeela tiden vilket jag vill så nu har han börjat gå iväg från mig när jag är lite för på så jag vet inte riktigt vem jag ska hänga med på dagarna.
 
Idag har jag i alla fall varit på stan i två timmar, jag köpte inget mer än lite godis till ikväll. Bra jobbat för att vara mig. Och apropå min Shopaholic har jag börjat lyssna på en ny podd. Jag kom på att jag haft några avsnitt nerladdade i några dagar men aldrig kommit igång och lyssnat. Podden heter En Economistas Podcast och är med Isabella Löwengrip och Pingis Hadenius och handlar in princip att lära sig hur man blir en economista och inte en Shopaholic och det behöver jag lära mig haha.
 
Resten av dagen (eller ja kvällen blir det ju) ska jag hänga med mina one and onlys dvs min dator och tv. Det är Idol, Big Brother och Paradise Hotel. Efter det blir det Youtube eller något, det beror på om några laddat upp videos. Jag har nämligen precis kollat klart på mina prenumeranter... Det brukar lösa sig.
 
Här har vi en annan liten parvel som brukar spendera tid med mig.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0