Liten Haul Igen...

Hej på er! 
Tänkte visa vad jag köpt idag igen haha. Får sluta gå på stan, fast jag behöver faktiskt det mesta som jag köper.
Idag skulle jag egentligen köra mamma till sjukhuset i Linköping men hennes läkare blev sjuk så vi gick på stan här i Norrköping istället och jag hittade lite som vanligt.
Ett par kängor från Vagabond. Jag lämnade tillbaka de jag köpte på Boozt för att jag inte tyckte de var så sköna. De här är däremot super sköna! Dock är de luddiga på insidan vilket jag inte gillar i kängor men jag får strunta i det för jag älskar hur de ser ut på utsidan, klassiska fast ändå små detaljer. De kostar 1200:-
 
En hårinpackning som verkar jättebra. Kan återkomma med hur den var efter jag testat den. Den kostar 199:- Ord. pris 399:-
 
Värmeskydd som ska hjälpa till med att hålla håret rakt. Hoppas på att denna är bra för så fort det regnar eller är fuktigt ute vill inte mitt hår hålla sig rakt längre... Den kostar 129:-
 
En Color Tattoo från Maybeline i metallicbrun. Jag har redan testat den och jag tycker att den är sjukt bra! Den sitter som berget och ger en naturlig fast ändå lite speciell look. Den kostar 99:-
 
Det var det jag köpte idag. Ska försöka hålla i mina pengar mera, men jag mår som bäst efter lite shopping så det är svårt! Plus att jag som sagt känner att jag behöver mycket av det jag köper. Hoppas ni ha haft en bra dag!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0