Måndag

Hej babes! 
Det har varit en bra dag idag fast ändå inte... Man kan väl säga att det inte hade varit en bra dag om jag inte hade gjort det bästa av den. Jag vaknade av att jag hade ont i magen och frös så jag bestämde mig för att bada och kolla på vampire diaries. Alltså kan vi bara ta en tyst minut och tänka på att vampire diaries säsong 6 äntligen har kommit ut. Som jag har längtat!
Jag åt i alla fall frukost i badet, den bestod bara av en hallon och banan smoothie men ändå. Sen gick jag upp och cykla till Ica för att köpa choklad. Det är livsviktigt för mig dygnet runt haha. 

Efter det har jag städat, sökt ett jobb och kollat några avsnitt av Big Brother, jag ligger några avsnitt efter. Jag har haft en filmperiod den senaste veckan och varken haft tid eller lust att kolla på serier men nu är jag i alla fall snart ifatt. 

Annars har det inte hänt så mycket idag.  Imorgon däremot blir det jobb från 07-16 och likaså på onsdag. Det blir bra, bara jobbigt att gå upp vid 05... 
Nu ska jag fortsätta kolla på Big Brother.
När ingen orkar laga mat haha.
Pusss 



Kommentarer
Postat av: livet med Asperger och kronisk smärta

åh nu vill jag ju bada:P

Svar: Det är sjukt mysigt! 😍
Emma Vinell

2014-10-13 @ 20:15:42
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Siri |Diabitfit|

Det där såg väldigt mysigt ut :)

Svar: Ja! Speciellt höstdagar som denna! :)
Emma Vinell

2014-10-13 @ 20:28:19
URL: http://sirinilsson.se/
Postat av: Josefine ♔

Men ååh, det där såg ju för himla mysigt ut! :D

Svar: Ja! Det var det! :)
Emma Vinell

2014-10-13 @ 22:35:22
URL: http://jlandgrens.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0