Måndag

Hallå peps!
Mina dagar går i ett. Ser knappt någon skillnad på de om jag kollat tillbaka haha. Idag har jag varit på stan och växlat pengar till Barcelona och så köpte jag reseflaskor för schampo och balsam samt handdesinfektion, lika bra nu när ebola finns överallt... Jag tror seriöst att jag har fått det var och varannan dag, jag är seriöst livrädd för att få det.

Efter stan åkte jag hem, åt lite och sen åkte jag till Jossan för att ha en mysig filmkväll idag igen. Vi kollade på shrek 2 och åt tårta samtidigt som vi pillade varandra i håret. Bästa känslan haha! Och ja, det var den dagen. Har seriöst inget att skriva... Detta kan inte ens vara roligt att läsa. 

Imorgon blir det förberedelser inför Barcelona och allt vad det innebär. Jag ska bland annat packa. Tagga, tagga, tagga! 
Jag har föresten glömt att visa er håret. Det är typ 20 cm som är borta, inte riktigt men nästan och det känns kan jag säga. Det är superskönt men lite konstigt, jag minns inte när jag hade så kort sist. Men det känns som sagt bra, är nästan sugen på att klippa lite till men nej det ska jag inte göra. Då kommer ångra mig haha. 

Nu ska jag krypa ner och sova!
Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0