Födelsedagsfirande

Hej babes! 
Ikväll har jag haft en städ- och myskväll. Först städade jag mitt rum och efter det gick jag till Jossan som firade mig i efterskott! Jag fick ett halsband av henne och så ska vi även gå på bio snart så det kommer bli superkul. Dessutom hade hon gjort jättefint när jag kom till henne med brasa, ljus, tårta och muffins. När vi hade ätit lite av det gick vi upp och gjorde tacos och satte oss och kolla på shrek. Jag hade glömt vad rolig den är. Vi satt och skrattade åt nästan allt, barnfilmer i mitt hjärta haha.  


Tack för ikväll gumman, älskar dig!
Pusss


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!

Mitt namn är Johan och jag är en av grundarna av sidan http://hurmanflirtar.se och jag tänkte höra om du skulle vara intresserad av att göra länkbyte med oss?. Om det skulle vara intressant så är du varmt välkommen att höra av dig :)

Ha en underbar fortsättning
Johan

2014-10-20 @ 02:39:55
URL: http://hurmanflirtar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0