Babblar...

Hej på er! 
Nu är jag tillbaka från Barcelona, eller vi kom tillbaka i söndags men jag har inte haft någon ork att skriva. Jag har varit död och dessutom har jag haft Munde sedan i måndags för att mamma och Dan har varit i Stockholm så jag har inte direkt fått mycket vila. I alla fall, jag tänkte slänga upp ett inlägg och massa bilder imorgon eller på fredag. Jag har många fina bilder från första dagen då vi in princip åkte runt och kollade på hela Barcelona. Det är sjukt vad fin staden är! Dock är både jag och Adde lite besvikna på shoppingen... Lite fick vi båda med oss hem men inte var det mycket. Jag slänger nog även upp ett haul inlägg någon dag. Det brukar uppskattad haha!

Idag har jag varit på vårdcentralen med min hals. De flesta vet att jag en längre tid har haft problem med hosta vid träning. Mina tonsiller i halsen är mega stora men det verkar inte bara vara det som är problemet utan enligt det springtestet jag gjorde idag har jag även ansträngningsastma... Kul! Jag har inte fått någon diagnos än men det märks om de väljer att sätta det eller om jag ska fortsätta utredas. Och ja det är det jag gjort idag. Jag var på vårdcentralen i några timmar så jag hann inte så mycket annat. Inte för att jag hade orkat göra något haha... 
Just nu sitter jag i min mysiga pyjamas och kollar ifatt youtube medan jag fixar naglarna. Det får bli en riktig myskväll ikväll! 
En av de få saker jag köpte i Barcelona.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0