Inatt somnar jag med ett leende på läpparna

Hej på er!
Idag har jag två roliga nyheter att berätta. Den första är att jag fått min IPhone 6! Så nu blir det mer bilder och uppdateringar om jag hittar något att blogga om. Mitt liv utspelar sig ju mest hemma men ändå haha. Den andra nyheten är att Adrianna och jag äntligen bokat en Barcelonaresa! Vi åker onsdag den 22 och kommer hem söndag den 26. Det kommer bli så kul! Kanske inte lika kul för plånboken men det kommer det vara sååå värt.
 
Vi ska ju såklart inte bara shoppa, eller? Haha, nejdå! Vi har bestämt oss för att åka runt med en turistbuss någon dag och kolla sevärdheter sen vill vi kolla runt i staden, stranden och eventuellt gå ut någon kväll. Bara staden i sig verkar väldigt mysig. Jag har alltid velat se Barcelona och nu ska jag äntligen få göra det!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Åh är avis på båda, väntar foetfarande på min sexa och en resa nu skulle ju inte sitta fel! :)

Svar: Det är värt väntan. Det är en sån uppdatering, i alla fall från min 4s. Älskar den redan. Och nej en resa sitter inte helt fel ;)
Emma Vinell

2014-10-12 @ 23:49:35
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: Adrianna

Det kommer bli bäst 😍😍😍

Svar: Ja det kommer det! 😍👏
Emma Vinell

2014-10-13 @ 13:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0