Klageri, klageri, klageri

Hej på er!
Jag har väl inte varit så aktiv med inlägg där jag skriver som ni kanske har märkt. Det beror på att jag har jobbat ganska mycket de senaste veckorna. Jag har jobbat på dagiset och så har jag även börjat ett nytt jobb som hänger ihop med dagiset på sätt och vis. Jag jobbar i alla fall på obekväm arbetstid med två gulliga killar när deras föräldrar jobbar nätter, kvällar och helger. Jag har bara jobbat där tre gånger än så länge men det är skönt att det satt igång, det har hängt i luften i ganska många veckor nu. Älskar att umgås med barnen och jobba men man bli så sjukt trött, jag la mig halv 9 häromdagen. Ja ni läste rätt jag, nattugglan Emma Vinell, la mig kl halv 9! Utöver det kommer seriöst inte ihåg när jag la mig innan 11 så det är ett tecken på att jag behöver sova mer, vilket jag ska börja göra. De senaste två veckorna har jag dessutom varit sjuk, det kanske inte är så fräscht att ta upp allt här men man kan säga att jag haft en rejäl förkylning. Jag har verkligen inte varit bra i varken hals eller lungor, jag har bland annat både hostat blod och var... Vi lämnar det där. Jag brukar inte klaga så mycket när jag är sjuk men nu har jag faktiskt gjort det till Adrianna i alla fall (tack för du stått ut med mig hjärtat). Jag har varit hos läkaren flera, flera gånger med min hals för att jag får stora problem när jag är förkyld osv. Men trots att jag själv är tydlig med vad jag vill lyssnar ingen så jag börjar bli riktigt sur...
 
Det blev mest klageri i det här inlägget men det får ni leva med. Nu ska jag kolla de sista klippen på Youtube för dagen. Imorgon ska jag nog åka in till stan ett tag. Känner för att bara gå och strosa, kanske kolla lite julklappar (taggar julen som bara den, min favorittid på hela året). Vi får se vad som händer!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0