Black Friday

Hej på er!
Har ni shoppat något idag? Det har jag, inte för att något var på "Black Friday rean" men ändå haha... Men jag gillar i alla fall att Sverige tagit efter USA även om inte jag hittade något på rean. Det jag köpte var två små julklappar, det börjar ju bli dags att leta julklappar och förbereda sig inför julen nu så man slipper springa runt som en galning den 23e. De andra sakerna jag köpte är också på sätt och vis inför julen. Jag köpte ett par rejäla Ecco skor som jag kan ha och leka med ute på dagiset. Sedan har jag även köpt två klänningar till i jul, en röd och en svart i samma modell. Zoe Sugg (Youtuber, har skrivit om henne nååågra gånger innan. Så ni vet nog vem jag menar vid det här laget hehe) köpte den för inte alls länge sen och sedan dess har jag varit helt kär i den röda klänningen. Jag tänkte ha den på Julafton och den svarta tänkte jag ha lite när som. Det är alltid bra med en svart klänning liksom. Det gäller bara att de passar. Tycker det är så svårt att hitta rätt storlekar när man shoppar på nätet, framförallt när de inte utgår från svenska storlekar... Men jag håller tummarna för att de ska passa. Om ni blir sugna på att kolla in klänningarna hittar ni de HÄR
Hur fin? Är helt kär i den. Klänningarna kostar 275:- styck.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0