Barcelona Haul

Då var det dags för mig att visa vad jag köpte i Barcelona. Som jag tidigare sagt hittade varken jag eller Adrianna så mycket som vi kanske hade önskat, fast å andra sidan har vi mer pengar kvar nu som vi kan använda till massa annat skoj. Tror tyvärr inte att det kommer vara så kul att se vad jag köpte då det mesta faktiskt är strumpor haha. Men aja, vet att ni gillar hauls så vi kör väl ändå!
Det första jag köpte eller snarare fick från Adde var en Thomas Sabo berlock. Jag köpte en likadan och gav till henne. (Vi vill båda bara ha berlocker vi fått av andra... Haha) Så nu hänger den på mitt armband som ett minne av Barcelona.
På Sephora köpte jag två paletter som jag älskar, jag har velat ha Urban Decays Naked 2 hur länge som helst och Too Faced Natural Eyes i några månader så det var lätt ett av de bästa köpen under resan.
På Sephora köpte jag även två sminkborstar som jag helt glömde att ta bild på... Jag vet i alla fall vad en av borstarna heter, den heter Sephora Pro Precision Powder Brush No.59 och är en rundformad puderborste som jag använder till rough och det tycker jag att det funkar perfekt till. Sedan köpte jag även en vanlig ögonborste. Ganska tät men ändå luftig, den passar perfekt till mina paletter.
I en butik som hette Oshio, om jag inte minns helt fel, köpte jag denna pyjamas som är hur söt och gosig som helst.
På Primark köpte jag dessa underbara mjukisbyxor. Lever på riktigt i de... Har haft på mig de nästan varje dag sedan vi kom hem. Både Adde och jag köpte de så nu kan vi gå runt och se likadana ut haha.
En vanlig hårdounat, även denna är köpt på Primark.
Och ja, strumpor och sockar... Allt från Primark. Fick lite känsla på strumpavdelningen och slängde ner lite av varje. Tycker faktiskt det var ganska bra eftersom jag har brist på strumpor och jag älskar att ha sockar under vintern.
 
Sedan köpte jag även hem lite godis (surprise surprise) och en vattenkanna till mamma och Dan som tack för resan. Hittade inget annat haha... Så de fick den, lite godis och sedan fick Munde både en bilar tröja och en bilar mugg som typ tack till mamma och Dan fast till Munde. Vet inte om ni fattar men det blev i alla fall uppskattat från alla tre!
 
Så ja, det var det jag köpte. Kommer inte ihåg några priser tyvärr... men kanske 2000- 2500:- för allt. Får se om jag lägger upp priserna när jag kommer till mamma nästa fredag.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Ida

fina saker, älskar paletterna och berlocken!

Svar: Tack så mycket! :)
Emma Vinell

2014-11-08 @ 21:55:26
URL: http://sincerelyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0