Last Weekend

Hej Babes!
Förra helgen var underbar. Den började i fredags med grillkväll som jag redan sagt. Sedan på lördags morgonen åkte vi på min låssaskusins konfirmation och efter det åt vi hemma hos dem men mitt i allt var jag tvungen att rusa iväg för att jag skulle till Linköping. Jag skulle nämligen träffa Adde, Madde och Agnes för en mysig kväll. Vi åt massa god mat, pratade och kollade på film. Jag och Madde sov kvar hos Adde medan Agnes åkte hem för att jobba dagen därpå. När vi vaknade skulle Madde iväg på balträning och Adde och jag gick på stan ett tag innan jag skulle hem. Jag hittade ett par skor som jag ska ha till studenten och en vit bh. Sen hade jag beslutsångest om en väska. (Jag och min ångest...) Jag ville ha den för att den var klassisk och väldigt snygg men samtidigt ville jag inte ha den för att den var i skin och för att den var så dyr (ord. 995:- rabatt 200:-) och i och med studenten kände jag att jag inte hade råd så efter mycket om och men drog Adde ut mig ur butiken haha. Dock köpte jag den igår haha. Jag och mamma var på stan så mamma erbjöd sig att betala halva så det blev 419:- eller något för mig. Inte så farligt för en skinnväska som kommer hålla i flera år. Och eftersom den är så pass klassisk (visar bild senare) kommer den hänga med i modet och om jag skulle tröttna på den är det bara att hänga undan den och sen ta fram den igen när jag känner för det. Jag är i alla fall nöjd med mina köp. Tror jag slänger upp en collective haul nästa vecka, beror lite på hur mycket vi har i skolan. Alla andra är typ klara medan vi som precis slutat vår praktik (idag) har ett ton kvar... Fuck! Aja, kötta till slutet som jag brukar säga.
Jag hade på mig en blommig klänning från Topshop.
 
Världens finaste Tilda.
 
Mina bakelser till mamma på morsdag som var i söndags.
 
Har haft en underbar helg som sagt! Hoppas ni också haft det, vädret har i alla fall varit toppen.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0