Grillkväll

Hej. Nu är jag tillbaka på riktigt. Det är dags att jag tar tag och skriver ordentliga inlägg med bra bilder för annars är det varken kul för mig eller er. Blogga är något som jag gör för både min och mina vänners skull. Jag tycker det är så kul att kolla tillbaka på gamla inlägg, men hur kul är det om det är en mobilbild med lite text? Det är roligare med lite ordentliga inlägg, det behöver inte vara mycket text för det orkar varken jag eller ni läsa men lite mer bilder ska jag nog kunna ordna. Är bara en sån mes framför kameran, gör bara massa grimaser hela tiden... Får ta och sluta med det. Men då vet ni i alla fall! Ni kan förvänta er lite mer av mig hädanefter. Däremot kanske jag inte kommer att blogga varje dag, det kommer inte funka om jag ska försöka lägga lite mer tid på inläggen. Men jag ska göra mitt bästa!
 
Idag kom som sagt Jossan och grillade med min familj och en kompis till Kajsa. Mamma hade lite ryck i slutet men annars var det super mysigt. Är sååå glad att jag har henne alltså, min andra halva, min syster, min bästa vän. Älskar henne så mycket. Tack för att du finns och för att du är min one and only! ♡
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0