Veckans lack- speglar

Hej, veckans lack liknar det jag hade för några veckor sedan fast nu har jag bytt ut det vita lacket mot ett rosa. Om jag ska vara ärlig blev jag inte så nöjd. När jag bara hade målat på med ett lager stenglitter tyckte jag att det var super fint men det kändes som att det saknades något så jag målade på ett lager till och det fick jag äta upp, haha. Eller det är ganska fint irl (på bilderna ser det konstigt ut) det blänker och ibland ser det ut som att jag har spegelnaglar. Åh, där har jag ju faktiskt en idé! Ska uppfinna ett spegellack, fatta vad coolt! Skulle ni köpa det? Det jag har nu liknar som sagt speglar om man ser de från anstånd men om man kollar nära är de inte lika roliga. Men de duger för veckan, de är i alla fall lätta att matcha.
De ser som sagt bättre ut i verkligheten, bilderna är egentligen inte så bra...!
Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0