Veckans lack- polka dot




En sak kan jag säga, essie nagellacken passar uppenbarligen inte mina naglar. De blir i nio fall av tio bubblor i lacket och det är det värsta jag vet. Det syns kanske inte så jättemycket, framförallt inte från lite avstånd men det är ändå jobbigt för typ alla naglar har några bubblor på sig... Tummen är den enda nagel som verkligen blev fin. O.P.I och Isadora är lätt mina favorit lack så jag ska inte köpa mer av essie just nu! Det behöver nödvändigtvis inte bara bero på essie lacken då mina naglar inte är riktigt hela. Men det funkar så mycket bättre med O.P.I och Isadora så nu kommer jag köra på de! 
Nog om det! Idag målade jag lilagrå naglar med vita prickar och jag blev riktigt nöjd (förutom bubblorna). Lite vårkänsla ändå och det passar ju perfekt nu när solen har varit framme två dagar i rad! Vad tycker ni? Blev det snyggt? 
Pusss
Trackback
RSS 2.0