Söndag

Hej på er! Nu känns det verkligen som att det är vår! Jag var ute med familjen och rensade lite i trädgården förut och solen värmde kan jag säga. Svettades nästan lite.

I helgen har jag varit med Agnes, Madde och Adde. Vi myste, dansade, spelade piano, åt massa gott, åkte runt i Norrköping eftersom Agnes fått körkort (grattis igen gumman) och framförallt så har vi sprungit en massa. För att göra en lång historia kort så det var trevligt. Inga bryta ben trots att möjlighet gavs. Däremot avslutade jag och Agnes kvällen med skrapsår och dunkande fötter, haha. Vi var lite stressade när vi skulle springa ut och lämna Addes ananas som hon glömde. Jag hade varken skor eller strumpor så därav dunkande fötter och Agnes ramlade i deras stentrappa och fick skrapsår. Lyckat... Men i övrigt var det som sagt mycket trevligt. 

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Gossip Girl och sedan ska jag återgå till pluggandet! 
Agnes grattis till körkort tårta.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0