Överlevde dagen

Hej, dagen har som jag skrev igår varit tuff. Tre redovisningar/provn är väldigt jobbigt att ha på samma dag. Man måste nollställa sig mellan varje redovisning och sedan vara beredd på nästa. Men det har i alla fall gått skapligt. 

Det första muntliga provet gick sådär, eller jag klara mig men jag fick frågor som var lite mer av allmänt vetande (men fortfarande svårt). Så jag hade typ inte behövt plugga... Andra redovisningen gick bra, jag hade Sanna vid min sida så det var skönt! Tredje gick också bra, det var mer av en diskussion och jag fick fram det jag ville. Så det känns bra.

Just nu för stunden sitter jag på tåget, pappa jobbar sent. När jag kommer hem ska jag bara mysa framför PLL och Top Model med godis. Ska inte röra ett finger och det är något som jag ser fram emot. Något som jag inte ser fram mot är väntan på bussen... Tåget kommer straxt till stationen men bussen kommer inte förens om en halvtimme. Jag måste alltså stå ute i regnrusket, usch...! 

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0