Ikea

Hej på er, idag har jag varit på Ikea med mamma. Vi köpte inte så mycket utan var mest där för att byta några saker och köpa ett skrivbord till mig. Vi köpte ett vanligt vitt som vi ska montera upp imorgon. Är kanske inte det snyggaste jag sett men bättre än mitt som jag har nu och det passar ihop med min byrå så det blir nog bra tillslut. Sedan köpte mamma några saker till huset bland annat en gardin till vår källare och jag och Kajsa fick även varsitt "dator i säng skydd" om ni vet? Det var allt.

När vi ändå var vid där passade vi på att gå lite i några butiker. Jag hittade massa fina saker men jag försöker behärska mitt shoppberoende så jag köpte inget. Känner mig faktiskt lite stolt. Dock har jag en tröja i huvudet hela tiden, den var så fin men dyr. Eller den var inte såååå dyr, 399:- kostade den men för mig just nu är den det. Det var i alla fall en vit blus/tröja på MQ, kommer inte ihåg vilket märke men det är ett ganska nytt märke för MQ tror jag.

Sedan hittade jag en superfin SVEA jacka som var marinblå och vit men det var också för dyr så ingen jacka för mig. Men mamma stoppade det inte... Hon köpte den till sig själv och jag blev skapligt sur kan jag lova. Ganska töntigt att jag blev sur men jag blev helt kär i jackan och så kommer hon och köper den rakt framför näsan på mig... Inte okej. Men men, det kommer nya chanser. Just nu funderar jag på att köpa ett par Nike Air Max. Det är bara så svårt att få tag på ett par i min storlek... Men det löser sig det med. 

Godnatt på er, nu ska jag sova! 
Pusss



Kommentarer
Postat av: JOSEFINSDREAM♡

fin du är :)

Svar: Tack detsamma :)
Emma Vinell

2014-03-02 @ 12:00:53
URL: http://josefinsdream.blogg.se
Postat av: Fanny Palsander

Fin!

Haha din mamma borde köpt jackan till dig istället ;) Smidigt att ha samma klädsmak som sin mamma! Samma storlek också? Isåfall kan du ju "låna" jackan av henne :D

Svar: Tack, ja tycker så! Men ja det har du rätt i, hon lär ju inte ha den varje dag ;)
Emma Vinell

2014-03-02 @ 19:34:35
URL: http://fannypalsander.se
Postat av: Elin

Kolla gärna in min historia hur jag har blivit utsatt för mobbning, kommentera gärna efter dig så jag vet att du har läst!
Kram :)

2014-03-02 @ 20:18:11
URL: http://elinhecktor.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0