Hittade mina älsklingar

Hej guys! Jag har legat död under helgen. Haha, nej men jag har haft det tufft med skolarbete och sånt så därför har jag inte varit aktiv på bloggen. Har tänkt på er i alla fall och så vitt jag vet så är det tanken som räknas. Tänkte snabbt köra igenom vad jag gjort sedan i fredags.
(Blev liiite längre än vad jag tänkte. Kort sagt handlade min helg om shopping, pratstund men ett fullo och plugg. Åh... varför satt jag och skrev allt om jag kunde beskriva det så kort? Om ni vill läsa min helg mer i detalj kan ni fortsätta läsa annars kan ni hoppa till sista stycket).  
 
Fredag
Började dagen med att ta en promenad med Hannah och Amanda och fredagspodden i lurarna (Love them). Trodde jag gick jätte länge men det visade sig att jag bara gick i 20 min haha. Efter det tog jag mig en dusch och allt vad det innebär. Sedan satte mig vid datorn och kollade runt på massa shopping sidor. OCH VET NI VAD???? Jag hittade de skor jag vill ha och de var i min storlek (tror jag) så de är på väg hem till mig! Ni får se de så fort de kommit. Dock klantade jag till det rejält när jag skulle beställa de. Jag vill gärna skylla på det fyllo som ringde minst 10 gånger... Skojar inte, han ringde 10 gånger!
 
När jag satt och fyllde i mina uppgifter fort som attans för att det stod att produkten inte reserveras förens man godkänt köpet. Fattar ni vilken press jag hade? För det stod nämligen att det var det sista paret och de har varit slut i flera, flera, flera veckor i alla storlekar! Skojar inte där heller jag har kollar var och varannan dag. De har verkligen inte funnits någonstans. Och så ringer i alla fall detta fullo. Vet inte om han var det men han var helt klart berusad. Han hade tydligen ring fel, men han ville ändå snacka med mig. Först drog han en historia om att hans tjej hette Emma och sen undrade han om jag ville ses och om jag var singel (hur går det ihop?). Då sa jag hej då och la på. Men han fortsatte ringa så tillslut stängde jag av telefonen och sedan dess har han inte ringt.
 
När jag var klar med min beställning kom jag i alla fall på att jag hade 3 rabatter på Zalando (som jag beställde skorna från). Så jag ringde kundservis och hon tyckte nog jag var helt knäpp. Hon sa typ "det står att du gjorde beställningen nyss så varför fyllde du inte i rabatterna då?"(hon var ändå snäll så tänk er en snäll röst) varpå jag svarar "det stod att det var sista paret så jag blev stressad så jag missade att fylla i". Hon sa att hon skulle fixa 2 av rabatterna och jag sa inget om det tredje rabatten just då för jag tyckte att det kändes pinsamt att be om att få mer i rabatt när det redan verkade svårt att ändra beställningen för 2. Kanske mailar de imorgon, hehe.
 
Där efter pluggade jag, åt och hejade på Kenza och Benjamin i let's dance. Båda är faktiskt riktigt duktiga!
 
Lördag
Igår hände det inte så mycket, jag pluggade hela dagen. Verkligen hela, förutom en timme när jag och pappa åkte och handlade. Köpte en grej men jag tänkte inte visa vad förens jag samlat på mig lite. Det är verkligen inte en stor grej, de kostade bara 15:- men det är inte så kul för varken er eller mig att visa upp små saker hela tiden. Då är det bättre att visa upp mycket på en gång. (då använder jag min kamera och inte min mobil också) 
Eller vad tycker ni? Många små eller en stor?
 
Sedan kollade jag på mello och framförallt Clara Henry. Tyckte faktiskt att hon gjorde bra ifrån sig igår! Undertiden moll pågick gjorde jag och min lillasyster Clara sugmärken/blåmärken i hela våra ansikten. Inte med flit alltså, vi märkte det först efteråt. Clara har ett i pannan medan jag har två i pannan, två på näsan och ett på kinden. Ser ut som jag blivit misshandlad. Ska bli intressant att sminka mig imorgon... Usch, mår dåligt över det.
 
Söndag
Idag har jag inte heller gjort mycket. Jag har åter igen pluggat. Känner att jag la liiite för mycket tid på den uppgift jag jobbat med. Förut när jag läste igenom den insåg jag att den inte ens är bra. Fan...
Aja, strunt samma jag gjorde det jag kunde. Det var en religionsupg. och jag tycker religion är ett av de svåraste ämnena. Fattar inte något...
 
Nu på eftermiddagen har jag målat naglarna. De får ni se prick klockan 22:00. Om ni tänker på förra meningen får ni en liten ledtråd på vad det är för naglar denna vecka.
Hoppas ni alla har haft en underbar helg. Bättre än min i alla fall... (Om man bortser från skorna som är sååå glad för även om jag inte vet om jag kan ha de).
Ha det bra!
P.s har bytt bild i headern. Den är precis som den som jag hade innan: tillfällig. Det går sådär med att hitta en snygg bra bild till headern... 
De flesta kan nog gissa vilka skor det är!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0