Girls night in

Hej på er, nu är det helg på riktigt. Jag har ju varit ledig både idag och igår så jag har långledigt. Eller igår var jag knappast ledig, jag pluggade nästan hela dagen. Men jag blev i alla fall klar med den uppgiften jag höll på med så det är skönt. Efter det badade jag jacuzzi och mös framför top model, så det blev ändå en skön dag. 

Idag har jag inte gjort så mycket, allt började med att jag vaknade på fel sida. Jag var inte sur men jag hade ont i hela kroppen och mådde illa men det gick över efter någon timme. Lite bakis känsla fast ändå inte, dock har jag aldrig varit lite bakis så jag kan inte riktigt tänka mig in i situationen men ändå. Jag har bara varit mycket bakis haha. 

För tillfället sitter jag på tåget mot Norrköping. Jag ska till Agnes tillsammans med Adde och Madde, vi ska väl ha något som kan liknas med en tjejkväll. Så det ska bli riktigt kul. Det var superlänge sedan vi va allihop samtidigt vilket är lite tråkigt men ikväll ska vi i alla fall ses. Nu ska jag hoppa av tåget och bege mig mot Agnes. 
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0