Förändring

Mitt hår har ändrat färg en del det senaste året. För ett år sedan, alltså förra våren såg mitt hår ut såhär:
Tycker inte om den färgen, det ser typ grått ut!
 
Efter sommaren när det blekts såg det istället ut såhär:
Den färgen gillar jag verkligen, den känns som mig. Har varit blond genom hela min barndom men de senaste åren har jag bara blivit mörkare och mörkare...
 
För tillfället ser jag ut såhär:
Jag älskar färgen, men det känns inte som jag. Jag tror inte jag har vant mig än även om det var ett tag sedan jag färgade. Jag trivs i det så det är inte det men jag blir mer och mer sugen på att färga tillbaks till min riktiga hårfärg och lägga i lite slingor så det blir som mitt "sommarhår". Orkar dessutom inte hålla på att färga mörkt under sommaren när solen hela tiden kommer vilja bleka det. Ska suga på den karamellen ett tag till...
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0