Studentpresenter

Då tänkte jag visa det mesta jag fick i studentpresent av släckt, familj och vänner eftersom jag fått några förfrågningar på att lägga ut det. Utöver det jag har bilder på så fick jag en dator från Acer, en tavelram med massa bilder, godis och kakor (de känner mig), ca 2000:- och en resa till Barcelona. (Hur nice är det inte?!)
 
 
Tack sååå mycket till alla som var där och firade min student och tack för alla fina presenter. Det betyder jättemycket för mig att ni ville vara där!
Pusss

Kommentarer
Postat av: sara

när ska du till Spanien och med vem? :)

Svar: Vet inte när men förmodligen med en kompis som fick samma i typ studentpresent. Våra mammor hade snackat ihop sig lite ;)
Emma Vinell

2014-06-20 @ 23:31:36
Postat av: sara

vad heter kompisen ? :)

2014-06-30 @ 21:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0