Studenten

Hej på er!
Det var ett tag sedan, jag har haft fullt upp med student osv. och därför har jag valt att inte blogga.
Nu har jag i alla fall tagit studenten och enligt de flesta är jag alltså vuxen. Känner mig verkligen inte vuxen än...
Jag tänker inte gå in på studenten något vidare, det jag kan säga är att studentveckan är en av de roligaste saker jag varit med om. Minnen, minnen, minnen och glömska... Själva studenten och utspring var kanske inte det roligaste jag varit med om, försökte hålla inne tårarna och lyckades helt okej (det kom efteråt och lär komma ännu mer i höst). Jag kunde inte sluta tänka på att vi i klassen och alla lärare inte skulle ses mer. Så sorgligt. Kommer komma en gång i veckan för att hälsa på lärarna och så kommer jag tvinga hela klassen att följa med!
 
Jag kommer som sagt inte förklara allt som hänt in i minsta detalj, då det skulle ta sin tid, utan ni kommer istället få tyda det själva genom bilder.
 Finaste ur klassen och finaste läraren.
 
Lärarmiddag

Blandade bilder från veckan
 
Allt var kort sagt superkul! Tack till alla som var med under veckan!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0