Min fina vän och tvilling

Hej på er eller snarare hej på dig Adrianna!
Har lite halvt blivit tvingad att blogga medan hon är i duschen. När hon är klar ska vi kolla på Pretty Little Liars tillsammans fast på avstånd. Hon kollar hemma hos sig och jag kollar hemma hos mig fast vi diskuterar avsnittet efter och under om det skulle behövas. Och som många redan vet så kräver Pretty Little Liars en hel del diskussioner för att det är så fucked up. Men det är det jag älskar med serien, så fort man tror att man är A på spåret händer det något som visar på motsatsen och pekar ut någon annan istället.
 
Sedan tyckte även Adrianna att jag skulle skriva lite om henne då jag själv inte tyckte att jag hade något att skriva om här på bloggen, så då gör jag väl det. Adrianna eller Adde som jag ofta kallar henne är en av mina närmsta vänner. Vi har känt varandra i sex år om jag inte räknar helt fel, och vi har stått varandra nära sedan dess. Från början kallade vi varandra för "tvilling" för att vi är födda samma dag med tre timmars mellan rum och för att folk av någon anledning tycker vi är lika. Det är inte alltför sällan folk frågar om vi är syskon. Det hände senast under studentveckan och vi tycker alltid att det är lika läskigt eftersom vi just är födda på samma dag. Hon än nog min "borttappade" tvilling trots allt. 
 
Men kort och gott är hon som sagt en av mina finaste vänner och jag älskar henne så mycket. Vi har så många minnen tillsammans. Jag satt precis och försökte hitta bilder till inlägget, eftersom din dusch nu tagit liiite mer än en kvart, och det finns hur många bilder som helst. Allt från när vi precis började lära känna varandra tills idag. Jag vill aldrig förlora dig som vän så lämna mig aldrig! Okej?! Du betyder helt enkelt för mycket för mig.
 
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0