Gossip Girl

Hej på er!
Jag vaknade inte förens 12 idag... Mår dåligt över att jag vaknade så sent. Jag hade ställt klockan på 10.00 men jag måste ha somnat om för sedan vaknade jag inte förens Albin kom och sa att det var mat. Fast jag var uppe sent och kollade på Gossip Girl så det är inte så konstigt att jag somnade om. Nu har jag i alla fall kollat klart på det. Så sorligt. De sista avsnitten bestod mest av tårar från min sida. Grät för att det var hemskt, sedan grät jag av glädje och sen grät jag lite till bara för att typ. Har lusta att se om serien direkt igen! Älskar den så mycket!
 
Jag hatar verkligen när man kollat klart på en serie. Det är som att det blir ett tomt rum där serien fanns tidigare. Jag vet att det kanske låter töntigt men det är så himla sant. Jag lever i serierna.
Ni som inte har sett Gossip Girl. Sätt er och kolla direkt... Det är en order.
Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0