Allt eller inget...(måste bli bättre på att hålla mig kort)

Hej!
Vad har hänt? Jag bloggar två dagar i rad! Sinnes! Jag vet att jag alltid säger att jag ska bli bättre på att blogga men det skapar bara press på mig och så bloggar jag inte överhuvudtaget istället. Jag driver ju ingen superstor blogg direkt så jag känner att jag från och med nu bloggar jag när jag känner för det! Förhoppningsvis blir det oftare än det har blivit de senaste veckorna. Det jag brinner för är kläder och smink mm. och det kollar jag på mycket på Youtube. Därför funderar jag på att lägga upp det jag köpt osv. i videosar istället för bilder för det skulle jag personligen tycka var roligare. Jag får se hur jag gör, har velat göra youtubevideos ett tag men det känns pinsamt på något sätt. Vi märker! Vad skulle ni tycka om det? Tror att det kan vara en lösning på fler inlägg.
 
Idag har jag städat hela dagen. Pappa tyckte jag var tråkig som inte var ute så mycket men jag som har light hypokondri har mått dåligt över att mitt rum här hos pappa varit så stökigt. Det har kanske inte sett så stökigt ut men det har känts smutsigt så idag blev det storstädning. Jag rensade lådor och hyllor, bäddade rent i sängen, slängde ut min gamla dator, damma, dammsög, skrubba väggar, ristade mattan osv. Och vet ni! När jag rensade bland böckerna ramlade ett kuvert ut så jag öppnade det och där i låg ett kort med 500kr i. Gissa om jag blev glad haha. Det var ett gammalt födelsedagskort från pappa så tack igen pappa.
 
Annars händer det inte mycket just nu. Jag jobbar på samtidigt som jag njuter av sommaren. Kommer inte åka någonstans i sommar för att jag just jobbar. Mamma och familjen där ska åka ner i Europa och pappa och den familjen ska till Gotland men jag kan inte följa med. Kajsa min syster kan inte heller följa med pga. jobb så vi har tagit små mini semestrar där vi båda kunde följa med. I veckan var vi på skarasommarland vilket var väldigt kul men jag har fortfarande värk över hela kroppen... Sedan har vi även varit i Stockholm och shoppat. Köpte en del saker jag velat ha länge (Massa smink och ett par hängsleshorts). Kanske visar er allt det i en collective haul. Kommer inte orka visa allt jag köpt sen jag slutade visa er men jag kanske visar det jag är mest nöjd över. Låter inte det bra. Om jag gör det, blir det nog i en video när jag kommer till mamma.
 
Imorgon blir det nog en ganska lugn men ändå rolig dag. Vi ska nog försöka hitta på något. Pappa och jag pratade om att antingen åka till Vingåkers Factory Outlet eller till Eskilstuna. Själv röstar jag på att shoppa. Haha, sa ju att min sjukdom kommit tillbaka... Det var det första jag tänkte när jag hittade pengarna förut "Åh, nu kan vi låtsas att Glossyboxarna bara kostade 200kr, så nu kan jag unna mig något mer". Makes sense...
 
Får se vart vi tar vägen imorgon. Nu ska jag mysa ner mig i min säng framför Gossip Girl. Jag har bara 6 avsnitt kvar av hela serien...
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0