Youtube- Missglamorazzi

Just nu är Missglamorazzi eller Ingrid Nilsen som hon heter, en av mina favoriter på Youtube. Kommer ihåg att jag kollade lite på henne när jag precis hade skaffat youtube, för typ fyra eller fem år sedan. Och nu av en tillfällighet hittade jag henne igen. Jag älskar verkligen att kolla på smink- och skönhetsvideosar (som alla vet vid det här laget) och allt vad det innebär och hon gör det perfekt enligt min åsikt. Dessutom känner jag igen mig i henne, vi är båda lite knäppa och typ... Hm, vet inte vad jag ska säga. Typ barnsliga, eller nja det är fel ord men något åt det hållet haha.
 
I alla fall så tycker jag att ni kan kolla in hennes kanal. Den första videon är hennes senaste, det är en "favoritvideo" för 2013. Jag tycker mest om hennes "favoritvideos" och hennes getting ready with me- videosar. Så därför länkar jag även en sådan video.
 
 
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0