Veckans lack



Idag målade jag naglarna med ett lack som jag faktiskt köpte just idag. 
Det är ett turkost lack, men det är mer åt det gröna hållet än åt det blå. Jag älskar färgen (dock är bilderna inget bra...). Tyvärr så gillade jag varken kvalitén eller pigmentet på nagellacket så det var lite synd. 

Jag köpte nagellacket på Willys när jag och mamma var och handlade. De sålde nämligen ut nagellack för 10:- styck så jag köpte två stycken. 
Det första är ett limegrönt nagellack med glitter och det andra är det jag har på mig nu. Tycker om färgerna så jag hoppas att de sitter kvar skapligt på naglarna.

Sedan var jag även inne på kicks. Jag använder cliniques serie för mitt ansikte och biotherm till kroppen och jag har varit nöjd. Men nu när den riktiga vintern har kommit har min hud spelat ur. Jag har massa eksem och min hud är helt uttorkad. Till kroppen funkar kortison men inte till ansiktet (eftersom ansiktet är extra känsligt). Så jag letade efter en ny serie som verkligen kan hjälpa min hy. Det var en jättesnäll tjej som fixade så att jag fick ta hem några tester från en av clarens serie så jag hoppas att det ska hjälpa. Vill inte vara en flagande kokosnöt längre.

Hoppas det hjälper annars flyttar jag utomlands!
Pusss


Kommentarer
Postat av: Sanna Suomela

Snygga naglar =)

Svar: Tack så mycket, fin blogg. Skulle också vilja bli sångerska, älskar att sjunga!
Emma Vinell

2014-01-24 @ 07:18:19
URL: http://ssannassuomela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0