Life is ruff sometimes

Hej på er, hur är det med er? Med mig är det inte direkt toppen, men man får ta dagen som den kommer. Morgonen har varit tuff, jag var tvungen att gå upp tidigt för att ha Albin för att pappa och Zandra skulle iväg. Som tur var är han en gullig liten grabb så det gick bra.
 
Den senaste timman har jag legat i sängen och gjort ett tappert försök att bli på bättre humör. Jag har kollat runt på youtube. Min favoritsysselsättning. Men det hjälpte inte så mycket, känner mig kanske lite bättre så jag ska försöka ta mig upp och ta på mig lite kläder. Blir nog ett par jeans och en myströja, ska nämligen åka till mamma så jag kan inte ta på mig mysisar. Eller kan kan jag ju men känns lite opassande att komma i ett par marinblå plyschbyxor. Tar på mig de så fort jag kommer till mamma. 
 
Vad ska ni hitta på idag då? Själv ska jag som sagt åka till min mamma, jag är hos pappa nu men jag har planer för veckan så jag måste vara i norrköping. Idag ska jag färga håret och imorgon ska jag, mamma och Kajsa åka till Stockholm för lite shopping. Jag behöver komma på andra tankar och vad passar inte bättre än lite shopping? Sedan på onsdag ska jag ha körteori, ska även ha det på torsdag men då börjar ju skolan igen så det blir som hen vanlig vardag. Känns jävligt jobbigt, rent ut sagt, att gå tillbaka dit. Hm... 
 
Ja, jag ska ta mig i kragen och resa på mig. Vi måste åka till tåget om en halvtimma och jag har varken ätit eller packat väskan. Braaa. Nej men ni får ha det så bra, pusss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0