Jag ska bli Törnrosa och sova i 100 år

Åh, äntligen helg! Så skönt, jag har suttit framför youtube hela dagen. My life. Är det bara jag som skulle behöva ett lov till? Jag har gått i skolan i två dagar och är redan slut. Haha. Förmodligen behöver jag bara vänja mig. 

Igår var jag och pappa och handlade och eftersom jag är shopaholic kom jag inte hem tomhänt. Det jag köpte var två iPhoneskal

De var båda på rea och kostade bara 30:- styck, hur billigt? Det första skalet eller vad man ska kalla det är hur mysigt som helst. Kanske inte värdens snyggaste men jag tyckte att det var så gulligt och gosigt så jag köpte det. Jag kommer nog använda det lite mer som en detalj. Rätt kläder och skalet kommer se sååå snyggt ut. 
Det andra skalet är ett vanligt hårt skal. Jag tycker det är jättefint, klassiskt på något sätt och återigen det kostade bara 30:-

Sen vill jag bara säga att min dator sönder så jag kan inte lägga upp vad jag köpte från lyko. Det kommer upp direkt när datorn är lagad.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0