Då var jag igång igen... Bye money, bye...

Hej, då var man 700:- fattigare. Jag är verkligen sämst på att hålla i pengar... Men jag vill ju ha allt på en och samma gång även om det ofta är ganska onödiga saker i vissas ögon. Men för mig är de värdefulla, eller nja jag vet inte hur jag ska beskriva det. Jag antar att man skulle kunna kalla det min hobby. För de som inte fattar vad jag snackar om så är det skönhetsaker jag köpt haha. Älskar att hålla på med smink och naglar sååååå mycket! Tänkte visa er allt när det kommer hem, förmodligen någon gång i nästa vecka. Jag beställde skönhetsprodukterna från Lyko.se så om ni inte redan varit inne där så tycker jag att ni kan klicka HÄR och checka in den sidan, de har bra märkesprodukter till ett bra pris (oftast).
 
Just nu har jag två beställningar där, först gjorde jag en och sen beställde jag 3 saker till och jag visste inte hur man slog ihop ordrarna... Jag kommer dessutom göra en tredje beställning inom kort då en sak var slut på deras lager (det enda jag skulle köpa från början men jag fick visst med lite annat, som vanligt). Men det ska i alla fall bli kul att få hem och jag visar er som sagt allt när jag får hem det. Kan knappt vänta tills jag får pröva det!
 
(Gamla egobilder i brist på annat)
Pusss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Adrianna

MEN SNYGG EMMSAN

Svar: Ska du säga babe!
Emma Vinell

2014-01-04 @ 01:15:47
URL: http://adri.devote.se
Postat av: Ida hammar

Kan du inte göra en haulvideo när du får hem det? Har för mig att du sa att du skulle börja med sminkvideosar med mera. Skulle vara jätte kul!

Svar: Haha, det har jag säkert sagt någon gång! Jag får se, det kanske jag kan börja göra :)
Emma Vinell

2014-01-04 @ 14:58:51
URL: http://idahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0