Då var det 2014

Tiden går som jag ofta påpekar för fort... Bara över en sekund blir det ett nytt år, från 23.59 på nyårsafton till 00.00 den 1 Januari dvs. ett nytt år som startar. Jag antar att många firade in det nya året med nära och kära. Kanske med släkt eller med vänner, eller båda två för den delen också. Jag firade in det nya året med Jossan och massa andra hos en gemensam vän till oss. Matilda. Det var väldigt trevligt, jag träffade mycket nytt folk och även personer som jag känner sen tidigare så det var väldigt trevligt.
Matilda fick lite panik ett tag då det började droppa in mer och mer som inte var bjudna från början men det löste sig bra och jag tror alla hade kul. Till en början i alla fall, sedan stupade en del.
 
Jag hade i alla fall kul. Tyvärr fick jag magkatarr ett tag men det löste jag med Coca Cola och snittar, haha jag åt upp nästan alla själv även om jag faktiskt inte har en aning om vad som var på. Bra... Men efter det kunde jag fortsätta kvällen som planerat, hade lite ont i magen framåt 1 men det berodde nog på något annat (orkar inte berätta mer om festen, det skulle bli sååå rörigt tro mig. Det lilla jag kan säga är att jag tappade min eller Jossans mobil i ett stengolv men den höll i alla fall).
 
Vid 1, efter att vi hade firat tolvslaget och dansat lite, tog vi oss mot bussen. Vi åkte hem, tog bort sminket, bytte om mm. Vi gjorde oss kort sagt i ordning för att sova. Fredrik och Simone (Jossans bror och hans tjej, min för länge sedan närmsta killkompis och till och med ex. Haha) hade fest så de var fullt ös när vi kom hem så vi var lite med de innan vi kröp ner. Jag vet inte riktigt vad som hände. Det första jag gjorde var att ha ner Simones drink över hela golvet, Fredrik skällde på Simone samtidigt som både hon och jag försökte förklara att det var jag som hade hällt ut den. Sen torkade hon upp allt medan jag började leta efter Jossan som var helt försvunnen. (Haha, vet inte om jag tar allt i rätt ordning men jag försöker så gått jag kan). Jag hittar Jossan i deras soffa, drar med henne upp och vi går och lägger oss. Sedan vet jag faktiskt inte varför men jag gick upp och Jossan följde med. Då har någon hällt ut dricka över hela golvet så jag satte mig ner tillsammans med Simone och torkade upp det. Sedan var Jossan borta igen men jag hittade henne som tur var, vi gick ner och la oss i soffan framför Hannah Montanha, bästa programmet. Sedan gick vi upp och la oss igen. Vi somnade men vaknade titt som tätt av olika andledningar.
 
Idag på morgonen, vaknade vi ganska tidigt först men somnade om till 11. Sedan gick vi upp för att hämta något att äta och satte oss framför tv:n. Jag åt dock väldigt lite då jag mådde väldigt illa. För lite sömn kommenderat med magkatarr och massa annat skapar illamående. Vid 13 åkte Jossan till stallet medan jag låg kvar i deras soffa ett bra tag till och kollade (snarare lyssnade men ändå) på tv med Erik en av Fredriks vänner och Simone.
 
Sedan började alla städa så jag tvingade mig upp och städade lite jag med (satt på toaletten). Packade alla mina saker och åkte hem. Nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik och försöker få till ett inlägg men helt ärligt vet jag inte vad jag skriver...
 
Hoppas alla hade det bra igår, själv hade jag det kort sagt super. Tack alla som var där och bidrog till en rolig kväll! Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0